Analýza použitelnosti webu |
Analýza použitelnosti webu je jedním ze základních faktorů, které ovlivňují úspěch e-shopu. Pravidla použitelnosti byla vytvořena na základě mnohaletých zkušeností a testování.
Co získáte analýzou použitelnosti Vašich stránek:
- trvalý efekt zvýšení konverzního poměru (více návštěvníků webu koupí produkt)
- zvýší se podíl vracejících se zákazníků na Váš web
- zvýší se doba, kterou budou návštěvníci trávit na Vašich stránkách
- zvýší se efektivita webu a tím i počet objednávek Vašeho e-shopu
- zvýší se spokojenost zákazníka, protože zákazník lehce najde to, co hledá
- zvýší se Váš podíl na trhu a povědomí o Vašich stránkách
- ušetříte peníze za jiné formy reklamy
- doporučení, jak zlepšit Vaše pozice ve vyhledávání
- doporučení na odstranění chyb v rámci použitelnosti Vašeho webu
Věděli jste, že:
- základní pravidla použitelnosti porušuje až 2/3 e-shopů
- až 50% zákazníků není schopno dokončit nákup díky porušení hlavních bodů použitelnosti
- 15-30% zákazníků ztroskotá v košíku nebo pokladně
- nejúspěšnější e-shopy si nechávají svoje weby testovat pravidelně
- některé eshopy dokázaly navýšit obraty i o stovky procent
Na základě analýzy použitelnosti Vašich stránek dostanete 25-35ti stránkovou zprávu, ve které budou rozebrané jednotlivé prvky Vašich stránek a chyby na stránkách od nejzávažnějších po ty méně závažné. Ve zprávě bude doporučení, jakým způsobem chyby nejlépe odstranit. Některé si můžete upravit sami, vážnější nedostatky Vám může odstranit dodavatel Vašeho e-shopu.
Cena analýzy použitelnosti je 6500 Kč. |