Produkty
- Zobrazení produktů s možností filtrování podle více kritérií jako např. kategorie produktu, typu slevy, části názvu, stručného popisu, kódu produktu nebo podle data aktualizace, možnost zobrazit pouze produkty ve vybrané skupině, pouze produkty s obrázkem nebo více obrázky, atd.
- Přidání/úprava produktů, detailní konfigurace atributů produktů:
- informace o produktu: název, kód, čitelná URL adresa (pro optimalizaci pro vyhledávače) a kategorie produktu (produkt může patřit do více kategorií), cena s DPH (automaticky přepočítá cenu bez DPH) nebo bez DPH, volba DPH, krátký a detailní popis produktu
- stav produktu na skladě, nastavení dostupnosti, možnost definovat, jestli je produkt v akci nebo TOP nabídce a nastavit časovou platnost akce/TOP nabídky, nastavení atributů produktů (např. velikost, barva) pro možnost objednání produktu s vybranými atributy
- rozměry a hmotnost produktu
- hlavní obrázek produktu s automatickým zmenšením obrázku
- další obrázky - umožňuje zadat více obrázků k produktu, variabilita zobrazení a možnost definovat popisky k jednotlivým dalším obrázkům
- Možnost definovat, zda je produkt prodejný (zda má obsahovat funkci přidání do košíku)
- Přiřazení výrobce ke každému produktu a správa výrobců
- Import a export všech nebo vybraných produktů
- Kombinovatelné varianty produktu - možnost kombinovat několik varianty produktu (např. barvu a velikost) a definovat jim vlastní kód, cenu, dostupnost a množství na skladě
- Možnost kopírování produktu, možnost pokračovat v přidávání nebo úpravě dalšího produktu
- WYSIWYG editor - umožňuje jednoduché vkládání textů, obrázků, tabulek, odkazů, HTML tagů ATD.
- Hromadné změny produktů - mazání, přiřazení do kategorie, či skupiny produktů
- Hromadné přecenění produktů (na hodnotu, o nějakou částku, o%)
Kategorie produktů
- Seznam a přidání/úprava kategorií produktů a jejich podkategorií
- Neomezené množství kategorií a podkategorií produktů
- Přehledný strom kategorií
- Možnost ke každé kategorii přiřadit charakterizující obrázek, který se zobrazí na stránkách e-shopu
- Možnost upravit kategorii čitelnou URL adresu (slouží pro zlepšení optimalizace pro vyhledávače)
- Možnost nastavit kategorii vlastní title název a to i pro více jazykové mutace (slouží pro zlepšení optimalizace pro vyhledávače)
- Popis kategorie (může se zobrazovat na stránkách)
- Možnost definovat vlastní dodací podmínky pro kategorii produktů
Objednávky
- Seznam objednávek filtrovatelný podle části názvu objednávky a stavu objednávky
- Detailní zobrazení objednávek a jejich třídění
- Možnost upravovat jednotlivé položky objednávky - přidat nové zboží k objednávce, změnit množství objednaného zboží nebo objednané zboží vymazat
- Možnost upravovat údaje o zákazníkovi, přiřadit k objednávce slevu a změnit způsob dodání
- Funkce změny stavu objednávky, historie stavů objednávek, možnost přidat komentáře k objednávce a informovat zákazníka o změně stavu objednávky
- Přehled základních typů stavů objednávek a jejich úprava:
- Objednávka potvrzená
- Zboží objednané, objednávka čeká na potvrzení
- Objednávka zrušená
- Zboží vrácené, objednávka byla zrušená
- Zboží bylo zaslané zákazníkovi
- Možnost přidat nový stav objednávky (např. Zboží převzaté osobně, OK, Zboží vrácené jako nedoručené, atd.)
- Automatické generování faktur na základě objednávek - faktury jsou generované jediným kliknutím v dohodnutém formátu s dohodnutým automatickým číslováním.Funkcionalita obsahuje i kompletní přehled faktur za definované časové období s možností jejich stáhnutí, možnost generovat faktury v souborovém formátu PDF a posílat je na e-mailové adresy zákazníků, v případě vícejazyčného prodeje ve více zemích se nabízejí i vícejazyčné faktury.
- Zákazníci mají možnost vidět své objednávky a jejich stav po přihlášení se ve zprávě účtu
- Administrátor má možnost přidat komentář k objednávce
- Informace e-maily pro zákazníky a majitele obchodu o každé objednávce
- V detailu objednávky barevné označení produktů, které po koupi již nejsou skladem (červeně), zůstal skladem poslední kus produktu (žlutoubarvou) nebo je skladem více než jeden produkt (zelenou barvou)
Zákazníci a skupiny zákazníků
- Správa zákazníků a jejich údajů
- Možnost řazení zákazníků podle jména, zákaznické skupiny, podle celkové hodnoty nákupů, data
registrace, ...
- Export všech nebo vybraných zákazníků
- Správa administrátorů
- Více cen pro každou zákaznickou skupinu
- Přiřazení zákazníků do zákaznických skupin
- Možnost nastavení slevy a zobrazování cen včetně/bez DPH pro jednotlivé skupiny
- Možnost definovat popis skupiny (pro interní účely)
- V případě nákupu zákazníka ze zákaznické skupiny se slevou, se informace o poskytnuté slevě zobrazuje v přehledu objednávek a v potvrzovacím e-mailu
- Upozornění zákazníka, jestliže je zboží již na skladě
Nastavení
- Nastavení údajů pro odesílání e-mailů z internetového obchodu a možnost nahrát logo společnosti
- Obecné nastavení a konfigurace e-shop aplikace:
- možnost přepnout obchod na katalog produktů bez možnosti nákupů
- nastavení k registraci uživatelů
- možnost definovat globální atributy pro produkty deaktivace a aktivace funkcí - používání kupónů, zobrazování běžné a naší ceny,možnost nakupování i pro neregistrované zákazníky,…
- kontrolování skladu - pokud je aktivováno, zákazníkovi dovolí koupit jen zboží na skladě
- nastavení zobrazování produktů, zobrazení stránek kategorií a detailu produktů, zobrazení menu kategorií
- nastavení rozměrů obrázků produktů, nastavení zobrazování a otevírání dalších obrázků produktu a jejich popisků
- nastavení vodoznaků
- možnost vložení Google Analytics kódu pro sledování návštěvnosti e-shopu
Obchod
- Nastavení údajů o obchodě
- možnost nastavit výchozí měnu a online aktualizaci kurzů měn
- nastavení minimální hodnoty objednávky
- nastavení minimální částky pro poštovné a dopravu zdarma
- obecné informace o obchodě
- uvítací text pro zákazníky
- obchodní podmínky společnosti
- možnost definovat informace, které zákazník uvidí po potvrzení objednávky
- kontakty na společnost a nastavení, zda je společnost plátce DPH nebo není
- Nastavení klíčových dat pro SEO optimalizaci pro vyhledávače
- názav stránky
- meta klíčová slova pro stránku
- meta popis pro stránku
- Definování způsobů pro platby
Kupóny na slevu
- Seznam a přidání / úprava kupónů na slevu
- Kupón na slevu může být jednorázový nebo trvalý
- Procentuální sleva, resp. sleva v podobě částky
- Hromadné vytvoření neomezeného počtu kupónů pro slevy
- Možnost definování poznámek pro kupón na slevu
Doprava
- Seznam a přidání / úprava společností dopravců (např. pošta, kurýr, osobní převzetí,...)
- Seznam a přidání / úprava způsobů dopravy
- s možností nastavení cen za dopravu podle rozsahu PSČ (podle krajů)
- s možností nastavení cen za dopravu podle rozsahu váhy objednaných produktů
- s možností nastavení cen za dopravu podle celkové sumy objednávky
- možnost nastavit dodací poplatky a poplatky za balné a k nim sazby DPH
- možnost propojit způsoby dopravy se způsoby pro platby (např. při osobním převzetí se dá zaplatit jen v hotovosti nebo dopředu na účet a ne na dobírku,...)
Marketing a reklama, sociální sítě, statistiky a SEO
- Poskytneme Vám cenné rady v oblasti marketingu na internetu a zviditelnění Vašich www stránek:
- Seznam.cz (nejrozsáhlejší PPC systém kontextové reklamy v ČR)
- Google AdWords (reklama se zobrazuje spolu s výsledky vyhledávání, když někdo vyhledává ve službě Google)
- Export pro cenové portály - porovnávače cen (zvýšíte úspěšnost prodeje Vašeho internetového obchodu Váš e-shop bude propojen na nejznámější katalogy porovnávající ceny produktů, čímž můžete výrazně zvýšit jeho návštěvnost.)
- Google Webmaster Tools (poskytuje podrobné zprávy o viditelnosti Vašich stránek na Google)
- Google Analytics (řešení, které Vám poskytuje podrobné přehledy o návštěvnosti Vaší web stránky a o efektivitě Vašeho marketinkgu)
- Newsletter (komunikuje s Vašimi zákazníky pravidelně - Newsletter je moderní a účinný marketingový nástroj direct marketingu. Jde o zasílání relevantních či reklamních informací e-mailem.)
- Ankety (Na web stránkách e-shopu se používají zejména při průzkumech spokojenosti, zda při získání informací o názorech a požadavcích zákazníků.)
|