Aplikace internetový obchod obsahuje množství funkcí, které uspokojí i nejnáročnější zákazníky. V případě speciálních požadavků Vám rádi poskytneme programování na míru.
Možné je doprogramovat jakoukoli funkcionalitu podle Vašich požadavků.
Níže uvádíme některé doplňkové funkcionality, které byly vyvinuté na zakázku.
Společně objednané produkty - kdo si koupil produkt, zakoupil s ním i ...
- CRON job s načítáním potvrzených objednávek pro stanovení produktů, které byly s daným produktem nakupované,
- modul aktivní při zobrazení detailů produktu a zobrazující produkty, které byly nakupované s daným produktem,
- administrátorem definovaný počet produktů zobrazených v modulu.
Porovnání produktů
- Porovnání produktů v obchodě, jejich parametrů a vlastností,
- možnost správy parametrů a nastavení různých hodnot,
- zákazník má možnost přesouvat, přidávat, odebírat produkty v tabulce porovnávaných produktů,
- pomoc k porovnání zaručují Tooltipy po přejetí myší nad parametry.
Ceník v HTML a PDF generovaný podle aktuálních dat
- Zobrazení ceníku všech položek (produktů) internetového obchodu,
- možnost seřazení položek podle Názvu, Katalogového čísla, Ceny vzestupně i sestupně.
Stručné zobrazení produktů v kategorii
- Možnost přepínání způsobu zobrazení produktů v kategorii z rozsáhlého na stručné a naopak,
- možnost zadefinovat položky pro rozsáhlé a pro stručné zobrazení (název, popis, cena, obrázek,...).
Funkce sledování produktů - notifikace cen a dodání do... (hlídací pes)
- Hlídací pes bude zobrazený v detailech každého produktu s možností sledování zboží ve třech režimech sledování zboží:
- jednorázově (po splnění stanovených podmínek se sám deaktivuje)
- trvale (do té doby, než není stáhnutý z prodeje resp. deaktivovaný ručně)
- v daném časovém rozsahu (a potom se automaticky deaktivuje),
- v seznamu produktů dané kategorie zobrazí znak psa - když je šedý, hlídací pes na dané zboží není aktivní, jestliže je barevný, hlídací pes je na dané zboží v daném momentě aktivní,
- v rámci hlídacího psa je možné sledovat stav na skladě (změnu termínu dodání) a stanovenou cenu. Služba bude automaticky aktivovaná při změně těchto atributů produktu, resp. při poklesu ceny produktu pod stanovenou hodnotu,
- k danému produktu je možné v hlídacím psovi zadat poznámku (např. "Pro Petra - potřebuje 5ks na festival..."), která se zobrazí v seznamu zboží, které jsou v režimu hlídací pes (v menu), jako i v e-mailu,
- zobrazení produktů, pro které byl stanovený a aktivovaný hlídací pes.
Kredit uživatele, daruj kredit - jeho využití a administrace
- Kredit je v bodové formě, např. 1 bod = 10,- Kč,
- možnost využít část kreditu nebo celý kredit při nákupu,
- automatické připočítání kreditu při potvrzení objednávky administrátorem v případě, že k této objednávce nebyl využitý kredit,
- při uživateli v administraci možnost administrátorovi zvýšit/snížit kredit uživateli (např. v případě neúspěšné objednávky),
- v globální konfiguraci definování počtu Kč výšky nákupu pro získání 1 kreditu,
- v globální konfiguraci definování výšky nákupu, nad kterou je možné kredit využít,
- pro zákaznickou skupinu definování výšky nákupu, nad kterou bude kredit připsaný,
- možnost nastavit hodnotu získaného kreditu podle výšky nákupu globálně nebo pro každý produkt zvlášť,
- funkce DARUJ KREDIT - stránka, na které může přihlášený uživatel darovat část svého kreditu jinému uživatelovi. Je možné darovat kredit jen do výšky jeho aktuálního kreditu a jen jestliže cílový uživatel je v období platnosti jeho kreditu,
- možnost nastavit omezenou platnost kreditu, před jeho vypršením systém zašle uživateli upozornění e-mailem.
Produkty určené jen na osobní odběr
- Možnost definovat vlastnost produktu, když není možné produkt nakoupit přes internet, ale jen osobním odběrem,
- jestliže už košík obsahuje produkt (zboží) na skladě, není možné do něho přidat produkt určený jen na osobní odběr,
- jestliže už košík obsahuje produkt určený jen na osobní odběr, není možné do něho přidat produkt (zboží) na skladě.
Funkcionalita dodavatelů a objednávek
- Správa dodavatelů a jejich kontaktních informací,
- detailní přehled objednaných produktů podle dodavatelů,
- přehled objednaných produktů pro zaslání objednávkového e-mailu všem dodavatelům, u kterých došlo k nákupu jejich produktů.
Příjemce objednávky a správa adresáře uživatele
- Každý zákazník má k dispozici adresář přátel (příjemců objednávky) s jejich kontaktními informacemi,
- možnost přidání, úpravy a smazání kontaktu z adresáře,
- při přidání produktu do košíku možnost definování příjemce (buďto aktuálního zákazníka nebo některého z jeho přátel),
- v detailech objednávky a e-mailech objednávky zobrazení údajů příjemců.
Připomínání svátků přátel
- Každý zákazník má k dispozici správu svátků přátel s možnostmi přidání, úpravy a smazání jednotlivých svátků,
- obsahuje pole: Komu (text. pole), Událost (výběr z cca 12 napevno předdefinovaných událostí, jako např. narozeniny, svátek,...), Datum (volba data v kalendáři a Opakovat ročně (zaškrtávací tlačítko, jehož aktivace umožní roční opakování připomínky události),
- možnost automatického zaslání e-mailu zákazníkovi s připomínkou svátku definovaný čas před událostí.
|