Nabízíme jeden z nejvyspělejších e-shopů na českém i slovenském trhu.
Systém je neustále vyvíjen, zdokonalován a každý měsíc přidáváme nové funkce.
Naši klienti mají tyto aktualizace zdarma.
Pro náročné klienty vytváříme moduly a nové funkce na přání. Jejich cena je mnohem nižší než u konkurence, protože nové funkce nabízíme i dalším stávajícím zákazníkům a neplatí ji tak sám pouze jeden klient...
09/2013
-
Úprava popisů kategorií
Pro kategorie produktů v e-shopu je možné přidat nebo upravit jejich popis, který bude v internetovém obchodě zobrazován v horní části na stránkách těchto kategorií.
-
Výpočet prodejní ceny z nákupní ceny přičtením marže
Po provedení importu produktů nebo importu stavu skladu bude prodejní cena vypočítaná z nákupní ceny přičtením marže.
-
Import tabulky velikostí
V rámci importu produktů je možné importovat i název obrázku, který zobrazuje tabulku velikostí jednotlivých produktů.
-
Zvětšení obrázku produktu ve skupině produktů
Když zákazník přejde myší přes obrázek produktu nacházejícího se ve skupině produktů, tak tento se pro lepší zobrazení zvětší.
-
Minimální množství produktů v košíku
V administraci v úpravě produktu si můžete nastavit kontrolu minimálního množství tohoto produktu při jeho vložení do košíku, a to v jakékoliv sekci e-shopu.
-
Tabulka množstevních slev produktů
Pro každý produkt si můžete zvolit jednu z pevně definovaných tabulek množstevních slev a v e-shopu na stránce detailu produktu bude tato zobrazena. Při přidání produktů do košíku se zákazníkovi přepočítá jejich cena podle slevy z tabulky množstevních slev.
-
Zobrazení produktů pouze některým zákaznickým skupinám
Funkce umožňuje zobrazit Vámi zvolené produkty pouze vybraným zákaznickým skupinám. V admin sekci Produkty v úpravě produktu máte možnost pro každý produkt definovat, pro které zákaznické skupiny bude na stránkách internetového obchodu tento produkt viditelný.
-
Export dat produktů pro použití v programu MailChimp
V admin sekci Produkty máte možnost po označení několika produktů vyexportovat jejich nabídku do Vaší šablonu, kterou používáte v newsletter programu MailChimp. Vygenerovaný HTML kód máte možnost upravit, zobrazit jeho náhled, jakož i uložit do souboru, přičemž funkce zcela podporuje vícejazyčný obsah.
-
Překlad Nivo Slider-a do dalších jazyků
Pokud provozujete vícejazyčný e-shop, tak určitě oceníte možnost překladu animace do více jazyků, čímž zatraktivníte internetový obchod ve více zemích.
-
Zobrazování produktů pouze na vybraných doménách
V případě Vícedoménového systému máte v admin sekci Produkty v úpravě produktu možnost pro každý produkt definovat, na kterých doménách se bude zobrazovat (např. některé produkty se budou prodávat pouze na CZ trhu, jiné jen na SK trhu, atd..).
-
Výběr dárku v nákupním košíku
V administraci můžete některé produkty označit jako dárky. V případě nákupu nad určitou částku e-shop umožní jeden z nich vložit do košíku jako dárek zdarma.
-
Zboží jako dárek
Možnost pro označení produktu v admin sekci v úpravě produktu "zboží jako dárek" a následné zobrazení tohoto produktu v nákupním košíku i s jeho obrázkem. Pokud zákazník udělá nákup nad Vámi definovanou hodnotu, např.. nad 500,- Kč, může si vybrat jeden z těchto produktů jako dárek zdarma (přičemž každý zákazník si může vybrat vždy jen 1 dárek pro jednu objednávku).
-
Rozdělené vyhledávání produktů
Vyhledávání v Internetovém obchodě dokážeme obohatit o možnost jeho rozdělení například k vyhledávání pouze v názvu produktu, v jeho popisu, případné vyhledávání pouze podle výrobce.
-
Zobrazení čísla objednávky hned po její realizaci
Po objednání produktů v e-shopu jsme na stránku, kde je zobrazeno poděkování za objednávku, doplnili i číslo této objednávky, aby zákazník nemusel navštívit svou e-mailovou schránku.
08/2013
-
Implementace affiliate skriptu Želania.sk a tlačítka Přeji si
Do e-shopu jsme doplnili provizní skript Želania.sk nasazen na to, aby portál dokázal identifikovat uživatele, který na e-shop přišel díky Želania.sk. Tlačítkem "Přeji si" může uživatel přiřadit produkt do svých seznamů přání přímo na e-shopu. Takto zařazené produkty budou na stránce přání automaticky zvýrazněny s logem a odkazem na Váš e-shop.
-
Export pro Želania.sk
Do systému jsme doplnili export produktů do portálu Želania.sk, který umožňuje sdílení oblíbených produktů zákazníků s jejich přáteli, jakož i nákup dárků v případě jejich svátku.
-
Změna pořadí zásilek do podacího listu České pošty
Pro zvolené objednávky je v případě jejich exportu do elektronického podacího listu České pošty možné definovat pořadí jednotlivých zásilek v listu. Jejich pořadí můžete určit tak, že jako první budete u okénka na poště podávat ty balíky, které jsou v tašce navrchu (lehké) a jako poslední ty, které jsou ve spodní části vaší tašky (těžké).
-
Výběr jazyka administrace
Při přihlášení se do administrace, jakož i na kterékoliv stránce po přihlášení, je možné si zvolit / změnit jazyk administrační části.
-
Nezobrazení kategorie, pokud v ní není zboží
Zapnutím této funkce budou v e-shopu skryté ty kategorie produktů, které jsou prázdné (neobsahují žádné zveřejněné produkty).
-
Export dat produktů pro použití v programu Mailchimp
V administraci e-shopu je možné označit produkty a vygenerovat newsletter do programu Mailchimp s těmito označenými produkty. Vygenerovaný newsletter je možné před samotným exportem upravit a zobrazit jeho náhled.
-
Odeslání e-mailů z e-shopu metodou SMTP
Nejlepší a nejbezpečnější způsob zasílání e-mailů z e-shopu je odesílání přes SMTP, což znamená, že odesílatel je ověřen a důvěryhodný. Použitím této metody bude zákazníkům doručených více e-mailů, a méně jich skončí v jejich SPAM složce.
-
Nastavení čísla první (následující) objednávky
V admin sekci nastavení lze zadat číslo první objednávky. Číslování objednávek od jednotky není pro žádného administrátora oblíbené, preferovaná forma je například dvojčíslí roku a šest cifer za ním (1300100), přičemž další objednávka bude 1300101, ...
-
Sleva při nákupu nad určitou částku objednávky
Doprogramovali jsme možnost definovat slevový kupón, který bude automaticky (bez zásahu zákazníka) použitý pro slevu při nákupu nad určitou částku objednávky. Znamená to, že můžete definovat například slevu 5% při nákupu nad 100 €, 10% při nákupu 200 €, ...
-
Zveřejnění produktů pouze pro některé domény
V případě, že provozujete internetový obchod na více doménách, tato funkce vám umožní v úpravě produktů definovat, na kterých doménách bude produkt zobrazen. V seznamu produktů v administraci bude v takovém případě zobrazena malá vlajka a produkty bude možné podle tohoto kritéria i filtrovat.
07/2013
-
Počet zobrazených produktů v kategorii v 1 řádku
V případě přetiskového designu máte v admin sekci nastavení možnost volby počtu zobrazených produktů na jeden řádek - na web stránkách internetového obchodu, v kategoriích. Rozměr obrázků produktů bude podle tohoto počtu automaticky změněn.
-
"Vystavil" ve fakturách
V nastavení e-shopu je možné definovat hodnotu údaje "vystavil", která bude použita ve všech generovaných fakturách.
-
Import bankovních výpisů o úhradě objednávek
Internetový obchod vám touto funkcí umožní rychle spárovat příchozí platby na váš účet s vystavenými objednávkami, přičemž stačí pouze vyexportovat kredity ve vašem internet bankingu a naimportovat tento soubor do e-shopu v admin sekci objednávky.
-
Zdroje návštěvnosti realizovaných objednávek
Při první návštěvě zákazníka e-shop zaznamená adresu, ze které přišel a v případě, že tento zákazník zrealizuje objednávku, můžete informaci o zdroji návštěvnosti vidět v sekci objednávky, čímž získáte cenný přehled o zdrojích návštěvnosti jednotlivých objednávek.
-
Nedostupné produkty sledované hlídacím psem
Do seznamu produktů a detailu produktu je možné pro právě nedostupné produkty doprogramovat funkci, která po kliknutí na tlačítko pro přidání do košíku aktivuje funkci hlídacího psa, a tím umožní zákazníkům sledovat naskladnění zboží.
-
Přihlášení přes Facebook
Do e-shopu se mohou vaši zákazníci přihlásit i zrychleně přes Facebook. Již při prvním přihlášení přes Facebook se vytvoří plnohodnotný zákaznický účet, který umožňuje nakupovat. Váš obchod se stane atraktivnějším a vaši zákazníci ho budou lajkovat.
-
Přesměrování původních URL adres na nové
V případě, že jste změnili dlouhodobě využívané a na Google úspěšné URL adresy v e-shopu, tak můžete v admin sekci nastavení od teď definovat přesměrování typu 301, které zajistí, že tyto staré URL adresy budou přesměrovány na jejich nové verze se zachováním pozic na Google.
06/2013
-
Zpoplatněný způsob dopravy i v případě dopravy zdarma
V admin sekci nastavení je možné v úpravě způsobu dopravy určit, že tento způsob dopravy bude zpoplatněn i v případě, že zákazník při nákupu dosáhne hodnoty, kdy má doručení zdarma - vytvoříte výjimku při dopravě zdarma.
-
Tvorba dobropisů faktur
V administraci objednávek je možné vytvořit k vygenerované faktuře dobropis - fakturu se záporný znaménkem, která se používá v případě reklamace nebo vrácení části zboží.
05/2013
-
Generování MRP výdejek
Z faktur, které byly vygenerovány v e-shopu, je možné vyexportovat skladové doklady v MRP - tzv.. MRP výdejky, které je možné dále zpracovat ve skladovém hospodářství MRP.
-
Export objednávek pro dopravce ReMax
E-shop umožňuje administrátorovi export zvolených objednávek pro kurýrní službu ReMax. Tento export Vám značně ušetří čas při podávání zásilek.
-
Zobrazení modulu pouze na konkrétní doméně
V případě e-shopu, který je provozován na více doménách, je možné v správě obsahu web stránek pro jednotlivé moduly zvolit jejich zobrazení na konkrétní doméně.
04/2013
-
Volba zobrazení produktů / kategorií v mapě stránek
Pro mapu stránek v e-shopu, jakož i soubor sitemap.xml, je možné v nastaveních e-shopu zvolit, zda v nich budou zobrazovány pouze kategorie produktů, nebo i samotné produkty a to jednotlivě pro mapu stránek, tak pro soubor sitemap. xml.
-
Export objednávek z e-shopu do GLS Connect
V případě, že využíváte služby dopravce GLS, tak vás potěšíme funkcí, pomocí které můžete vyexportovat vámi zvolené objednávky ze systému a naimportovat je do programu dopravce GLS Connect. Export objednávek vám značně ušetří čas při podávání zásilek.
-
Rozšíření výběru kategorií v úpravě produktu.
V administraci na stránce úpravy produktu jsme v případě velkého stromu kategorií s dlouhými popisy zvýšily přehlednost - zařazování produktu do těchto kategorií funguje tak, že je možné výběr kategorií rozšířit a v případě potřeby zpět zúžit do původního stavu.
-
Definování minimální částky objednávek pro jednotlivé domény
Pro internetové obchody provozované na více doménách jsme doplnili možnost zadání minimální částky objednávek pro každou z domén zvlášť.
-
Vyhledávání v e-shopu propojené s Google Analytics
Všechny výrazy, které návštěvníci internetového obchodu zadávají do vyhledávání v e-shopu, jsou zobrazovány ve statistikách Google Analytics. Administrátor e-shopu získá takto větší přehled o vyhledávaných výrazech.
03/2013
-
Export objednávek do GLS Connect
V případě, že spolupracujete s dopravcem GLS, určitě oceníte export objednávek do systému GLS Connect. Tento export Vám značně ušetří čas při podávání zásilek.
-
Informace o čase odhlášení z administrace
Odteď je každý správce e-shopu informován o čase platnosti jeho přihlášení v administraci, přičemž 5 minut před automatickým odhlášením ho systém vyzve, aby jedním kliknutím obnovil své přihlášení.
-
Import variant
Varianty produktů představují kombinaci různých atributů (jako např. velikost + barva) a momentálně je možné varianty importovat do e-shopu v rámci importu produktů.
-
CCSlider - nový efektní 3D slider
Nový revoluční 3D slider představuje moderní způsob prezentace Vašeho internetového obchodu, který ohromí opravdu každého.
-
Vyhledávání produktů pomocí EAN kódů
Vyhledávání produktů na stránkách internetového obchodu i v administraci jsme rozšířili o hledání podle EAN kódů resp. jejich části.
-
Výběr variant při nákupu přímo v kategorii produktů
Pokud produkt obsahuje varianty - např. barvu, velikost, jeho vložení do košíku jsme zrychlily tak, že přímo v kategorii / seznamu produktů jsou zobrazeny jeho varianty a umožněn jejich výběr. Zákazníci tak nemusejí navštívit detail produktu, aby si zvolili požadovanou variantu.
-
Definování minimální částky objednávek pro jednotlivé domény
Pro internetové obchody provozované na více doménách jsme doplnili možnost zadání minimální částky objednávek pro každou z domén zvlášť.
-
Nová metoda ověření GA přehledů
Přehledné Google Analytics statistiky zobrazené v administraci jsme přeprogramovali a zkvalitnili jsme jim metodu ověření pomocí Vašeho Google účtu. Momentálně se stačí přihlásit do Vašeho Google účtu a máte možnost vidět statistiky přístupu všech Vašich web stránek.
-
Vyhledávané výrazy v Google Analytics
Internetový obchod zaznamenává všechny vyhledávané výrazy a tyto zobrazuje ve statistickém nástroji Google Analytics.
-
Šipka pro rozšíření výběru kategorií v úpravě produktu
V administraci při úpravě produktů byly pole pro výběr kategorií rozšířené tak, aby poskytovaly přehlednější a rychlejší volbu kategorií produktů, do které jsou tyto produkty přiřazeny.
02/2013
-
Služba Pinterest v internetovém obchodě
Pinterest je nejrychleji rostoucí služba všech dob, která v růstu předčila i Facebook. Pinterest je virtuální nástěnka, která umožňuje organizovat a sdílet všechny pěkné fotografie z webu. V administraci můžete definovat parametr služby, kterým Váš e-shop propojíte se službou Pinterest.
-
Zobrazení detailu objednávky bez přihlášení
Po vytvoření objednávky v e-shopu se ve spodní části objednávkového e-mailu zákazníkovi zobrazuje odkaz na detail objednávky v e-shopu, kde může sledovat její postupné vybavení. Doprogramovali jsme na konci tohoto odkazu kód, který umožní zobrazení detailu objednávky i bez nutnosti přihlášení se, co zákazníkovi výrazně urychlí čas..
-
Změna typu zákazníka z neregistrovaného na registrovaného
V případě, že zákazník provedl svůj první nákup jako neregistrovaný a pro další nákupy má zájem využívat slevy a všechny výhody registrovaných zákazníků, je nyní možné tohoto zákazníka přeřadit mezi registrovaných zákazníků v internetovém obchodě.
-
Manuální XML export faktur z e-shopu do MRP
Nabízíme Vám podporu pro export faktur z internetového obchodu do účetního programu MRP, přičemž e-shop vyexportuje všechny potřebné fakturační údaje.
-
Vícejazyčná podpora pro parametry
Rozšířené parametry produktů můžete nyní v případě vícejazyčného internetového obchodu překládat do jiných jazyků. Překlad je možný pro všechny položky parametrů - jejich názvy, jednotlivé hodnoty parametrů a sady.
-
Funkce Kreditů pouze pro některé zákaznické skupiny
V případě, že využíváte i funkce B2B e-shopu a kredity, můžete odteď velkoobchodním partnerům nabízet nákup na e-shopu bez získávání kreditů. V administraci internetového obchodu v úpravě zákaznické skupiny přibyla možnost deaktivovat funkci Kreditů pro některé zákaznické skupiny.
-
Hromadné zadávání skladových zásob pro produkty a jejich varianty
V admin sekci Produkty přibyla nová záložka vpravo. Administrátor má možnost najednou zadávat počet kusů na skladě nejen pro jednotlivé produkty ale i pro všechny jejich varianty v jednom celoplošně zobrazeném seznamu produktů. Provedené změny lze uložit hromadně jedním tlačítkem.
-
Ceny produktů pro každou měnu zvlášť nezávisle na kurzu měn
V případě, že v e-shopu využíváte více jmen (např. CZK, PLN), ceny produktů jsou přepočítávány automaticky dle kurzu těchto měn. Odteď můžete navíc v úpravě produktu v administraci zadávat ceny i pro každou měnu zvlášť.To znamená, že cena produktu v Kč může být rozdílná jako kurzový přepočet do CZK nebo PLN.
-
Zobrazení údajů o produktu z externí stránky
V detailu produktu na e-shopu mohou být zákazníkovi zobrazeny údaje o produktu, které jsou načítávané z externí stránky (resp. pouze z určitého výseku její obsahové části). Data lze zobrazit v samostatné záložce, v různých způsobů dopravy okně nebo v Tooltip
01/2013
-
Běžná cena pro varianty produktů
Pokud mají jednotlivé varianty produktů různé ceny a využíváte běžné ceny produktů, Vás jistě potěší možnost definovat běžné ceny pro každou variantu zvlášť. V detailu produktu na webu se po výběru variantu údaj o běžné ceně automaticky změní.
-
Úplná podpora polského jazyka v e-shop systému
Do internetového obchodu jsme plně doprogramovali plnou podporu pro polský jazyk. Systém správně pracuje i se speciálními polskými znaky (ą, ć., ę, ł, ń, ś, ż, z, a, C, E, Ł, Ń, Ś, Ż, Z) v čitelných URL adresách..
-
Elektronický podací arch pro dopravce
Už žádné zdlouhavé vypisování podacích archů a adres na balíky! Ze svého e-shopu vyexportujete XML soubor, který následně naimportujete na web stránce ePodací list. Adresáty na balíky nemusíte vypisovat - pouze si vytisknete a nalepíte předpřipravené adresní štítky ze systému ePodací list. Pár kliknutí a to je opravdu vše - zásilky stačí pouze podat na kterékoliv poště.
-
Hromadné generování velkého počtu variant produktu
V případě, že chcete zadat produktu velké množství variant produktu, lze tyto hromadně vygenerovat jako kombinace dvou atributů (např. barva a velikost). Po kliknutí na tlačítko u variant v úpravě produktu se zobrazí mřížka (tabulka) s možností vybrat vhodnou kombinaci pro generování variant.
-
Čitelné URL adresy a nadpisy stránek výrobců
Stránkám se zobrazením seznamu produktů určitého výrobce jsme zlepšili SEO tím, že jsme její URL adresy změnily na čitelné a doplnili jsme nadpis, který odpovídá názvu výrobce.
-
Změna domény a jazyka zákazníka
Pro vícejazyčné obchody provozované na více doménách byla do admin sekce zákazníci doplněna možnost úpravy domény a jazyka zákazníka, na kterých měl povolené své přihlášení a nákup.
-
Doplnění importu produktů o sazby DPH
Při importu produktů v administraci je nyní možné k jednotlivým produktům importovat i sazbu DPH. V případě, že využíváte více sazeb DPH, tak tímto můžete jednoduše a rychle určit vhodnou sazbu DPH ke každému produktu zvlášť.
-
Filtr objednávek podle jejich částky a výrobců
V admin sekci Objednávky jsme doplnili filtr o možnost zobrazení seznamu objednávek podle sumy objednávky s DPH a výrobců, jejichž produkty byly v rámci těchto objednávek nakoupené.
-
Nákup variant v kategoriích produktů
Nákup variant produktu je již možný i na stránce seznamu produktů v určité kategorií produktů, čímž je zákazníkům umožněn rychlejší nákup.
12/2012
-
Outsoursing výdejních míst - osobní odběr službou Zasilkovna
Získejte ve Vašem e-shopu najednou desítky výdejních míst v ČR a SR s žádnými pořizovacími ani fixními náklady. Zákazník si v pokladně zvolí způsob dopravy "Osobní odběr na odběrném místě" a e-shop automaticky načte seznam odběrných míst ze služby Zasilkovna. Admin v sekci Objednávky kliknutím na tlačítko provede CSV export dat objednávek do Zásilkovny.
-
Online platba po autorizaci administrátorem
V případě, že si zákazník během nákupního procesu v pokladně zvolí online platbu, bude mu umožněna až po tom, co ji administrátor manuálně povolí realizovat stisknutím tlačítka v admin sekci objednávky.
-
SEO vylepšení stránek e-shopu
Internetové stránky e-shopu jsme doplnili o několik SEO vylepšení na základě doporučení 3 profesionálních SEO agentur z ČR a SR.
-
Změna CAPTCHA na past pro spam roboty
Dosud používaný ověřovací kód ve formulářích (CAPTCHA) byl vyměněn za past, na kterou by se měli určitě spam roboti chytit a formulář neodeslat.
-
Funkce zpět ve výsledcích vyhledávání
Stránka s výsledky vyhledávání na e-shopu umožňuje po zobrazení výsledků v internetovém prohlížeči funkci zpět. Takto se prostě zákazníci vrátí zpět, kde vyhledávání začali.
11/2012
-
Fixní reklamní prvek na okraji designu stránek
Pokud si přejete zákazníky nalákat na momentálně probíhající akci nebo konkurenční výhodu vašeho e-shopu, můžeme vám tento reklamní prvek graficky připravit a nechat zobrazovat na pevné pozici, kde si ho každý všimne. Po kliknutí se zájemce dostane na stránku s více informacemi.
-
Kombinace materiálů a barev v detailu produktu
Tato funkcionalita je vhodná pro e-shopy, které prodávají produkty kombinující materiál a barvu. Na stránce detailu produktu v e-shopu jsou graficky zobrazeny náhledy dostupných kombinací materiálů a barev produktu.
-
Několik různých e-shopů společně pod jedním systémem
V případě, že Váš sortiment je možné rozdělit do více designově různých e-shopů provozovaných na různých doménách, určitě oceníte možnost jejich provozu pod jedním admin systémem. Zákazníci mohou být přihlášeni a nakupovat produkty do jednoho společného košíku, který budou mít na všech e-shopech společný.
-
Vyrolování informací o produktu z příslušenství
Na stránce detailu produktu v e-shopu je možnost k produktům zobrazeným v rámci příslušenství tohoto hlavního produktu kliknutím na znaménko plus vyrolovat další informace o nich.
10/2012
-
Rychlý výběr zobrazení produktů v kategorii
Na stránce kategorie produktů v e-shopu mají zákazníci možnost výběru zobrazení pouhým kliknutím na efektní tlačítko (Seřadit podle názvu, od nejlevnějšího, ihned k odběru, akce, novinky, výprodej).
-
Přehled a změna neregistrované zákazníky
Doposud admin sekce zákazníci umožňovala zprávu pouze registrovaných zákazníků. Doplnili jsme zprávu a filtrování neregistrované zákazníky, čímž získáte přehled io nich.
-
Změna data vytvoření faktury
V admin sekci objednávky přibyla k již vygenerované faktuře možnost změnit datum jejího vytvoření. Tímto můžete upravit datum vygenerování faktury v případě, že si ho přejete posunout o několik dní.
-
Doplnění variant o EAN a hmotnost
Ke jednotlivým variantám produktu máte odteď možnost definovat vlastní EAN kód a hmotnost. EAN kódy jsou zobrazovány v objednávkových e-mailech a hmotnost vystupuje jako parametr pro výpočet zobrazení možných způsobů dopravy v pokladně.
09/2012
-
Skupina pro neregistrované zákazníky
Strom zákaznických skupin jsme obohatili o rozdělení registrovaných zákazníků a neregistrovaných + návštěvníků. Tímto má správce internetového obchodu možnost určit slevy pro registrované zákazníky i pomocí filtrů v administraci lépe tyto zákaznické skupiny rozlišit.
-
Filtr produktů v kategoriích podle parametrů
Na stránkách kategorií produktů je možné tyto filtrovat nejen podle cenových hladin a výrobce ale i podle vybraných parametrů produktů.
-
Sledování produktů - notifikace cen a dodání (hlídací pes)
V rámci hlídacího psa je možné pro jednotlivé produkty hlídat naskladnění produktu a dosažení určité ceny. Zadáním poznámky zákazník může určit důvod, proč hlídacího psa vytvořil.
-
Vyhledávání produktů podle jejich parametrů
V internetovém obchodě je možné zobrazit vyhledávání produktů pomocí výběru hodnot některých parametrů produktů. Takto je možné vyhledat produkty, které splňují kombinaci určitých parametrů.
-
Porovnání produktů podle jejich parametrů
Produkty se stejnými sadami parametrů je možné vložit do graficky efektního porovnávání, které přehledně zobrazí všechny parametry porovnávaných produktů a zvýrazní jejich případné rozdíly.
-
Grafické vyznačení některých parametrů v detailu produktu
Pro některé parametry je možné definovat grafickou ikonku, která bude zobrazena v detailu produktu, který takový parametr obsahuje.
-
Kreditní systém odměňování zákazníků a darování kreditů
E-shop umožňuje odměňování věrných zákazníků formou kreditního systému, kdy každou koupí zákazník získá určitý počet bodů, které může využít pro snížení částky dalšího nákupu. Časovou platnost, hodnoty kreditů a způsob oznámení zákazníků lze spravovat v nastaveních internetového obchodu. Kredity je také možné darovat jinému zákazníkovi.
08/2012
-
Rozšířené parametry (další vlastnosti) produktů
V administraci e-shopu je možné definovat parametry a jejich vlastnosti. Parametry je možné zařadit do sady parametrů v úpravě produktu, následně můžete definovat hodnoty jednotlivých parametrů z určité sady (např. všechny parametry televizorů nebo automobilů).
-
Údaje o obdarované osobě a dárci v objednacím procesu
V případě, že Váš internetový obchod umožňuje zasílání dárkových balení, může být během objednávkového procesu zákazníkovi umožněno zadat údaje o obdarované osobě io dárci.
-
Výsuvný modul košíku s ajax ovládáním
Modul košíku je možné po přejetí myší přes něj vysunout, přičemž zobrazené jsou zde všechny produkty v košíku spolu s jejich informacemi. Je zde i možnost přidávat a odebírat množství produktů v košíku, vyprázdnit košík nebo pokračovat dál v objednávce.
-
Naposledy navštívené produkty zobrazené s obrázkem
Modul pro zobrazení naposledy navštívených produktů byl obohacen o režim se zobrazením obrázků těchto produktů, čímž se zvýšila jeho čitelnost pro zákazníky.
-
Přidání do košíku s efektním grafickým efektem přes ajax
Na stránce e-shopu je možné přidat produkty do košíku bez opuštění aktuální stránky, přičemž zákazník při této akci uvidí efektní přesun obrázku produktu do modulu košíku, čímž jednoznačně uvidí, že produkt byl do košíku přidán.
-
Propojené příbuzné produkty na základě vzájemnosti
V případě, že ke produktu A zařadíte příbuzné produkty B a C, systém automaticky přiřadí produkt A jak příbuzný ke produktům B a C. Takto Vám systém dopomůže jednoduše příbuzné produkty poprepájať.
-
Zobrazení více informací o způsobu dopravy a platby
V úpravě způsobu dopravy a platby můžete uvést jejich popisy v HTML formátu spolu s jejich logem. Při nákupu zákazníka v pokladně jsou tyto přehledně zobrazovány při jednotlivých způsobech dopravy a platby.
-
Přidání příbuzných produktů z celé kategorie produktů
V úpravě produktu můžete přiřadit příbuzné produkty z celé kategorie produktů a to pouhým kliknutím na jedno tlačítko.
-
Filtr objednávek a faktur dle sumy objednávky
V administraci v sekci objednávky přibyl filtr objednávek a faktur dle sumy objednávky od - do.
07/2012
-
Dostupnostný feed pro Heureka.sk
V případě, že využíváte XML export pro porovnávač cen Heureka.sk tak každý den bude Váš e-shop generovat dostupnosti feed pro server Heuréka. Tento obsahuje informace o dodací lhůtě jednotlivých produktů, čímž zvýšíte informovanost uživatelů tohoto cenového portálu.
-
Generování zahraničních faktur bez DPH
V případě, že jste plátci DPH a máte zahraničního zákazníka, který je také plátcem DPH v zahraničí, je možné k jeho objednávkám generovat faktury bez DPH s příslušnou formulací podle zákona pro daňové účely.
-
Prodej vybraných produktů pouze osobám nad 18 let
Tím produktům, které podle zákona můžete prodávat pouze osobám nad 18 let, můžete nastavit příznak "nad 18 let". Při jejich nákupu uvede zákazník i číslo občanského průkazu a Vy ho budete po objednávce kontaktovat s dalšími instrukcemi.
-
Export objednávek pro dopravce DPD
V administraci v sekci objednávky lze tyto vyexportovat ve formátu pro DPD servis v. Csv formátu.
-
Tisk objednávek na formulář Pošty
V sekci objednávky máte možnost tisku údajů na podací lístek a poštovní dodací a adresnou průvodku přímo z internetového obchodu. Na formulář pro Slov. poštu budou vytištěny všechny informace potřebné pro dodání.
-
Generování dodacích listů objednávek
Namísto faktur pro objednávky v internetovém obchodě je možné generovat dodací listy, které jsou fakturám podobné, obsahují však jiný formát dokumentu a některé údaje.
-
Rozklikateľné menu stránek v redakčním systému
Menu položky pro jednotlivé stránky je v redakčním systému možné rozdělit do více úrovní a tedy vytvořit stromovou strukturu menu.
-
Pouze jedna globální čitelná URL adresa produktu pro lepší SEO
Mezi kategorií, do kterých je produkt zařazen, můžete zvolit hlavní kategorii, která bude určovat čitelnou URL adresu produktu v rámci celého e-shopu. Jediná čitelná URL adresa produktu výrazně zlepší jeho optimalizaci pro vyhledávače.
-
Informace o reálném termínu dodání zboží se započtením svátků
Zákazníka můžete informovat o termínu reálného dodání zboží automaticky tak, že systém z počtu dnů pro dodání vypočítá den reálného doručení objednávky upravený o víkendy a případné Vámi definované dny svátků a dovolených jakož i s ohledem na pracovní dobu.
-
Tabulkové zobrazení variant produktů v detailu produktu
Přehlednější zobrazení v porovnání s rolovacím výběrem variant je přímé zobrazení jejich seznamu formou tabulky. V této jsou již všechny varianty produktu vypsány přímo na stránce a zobrazené is obrázkem, čímž je zákazníkovi umožněno jejich efektivnější vložit do košíku.
-
Posuvný efekt produktů v modulu Skupina produktů
V modulech se skupinami produktů v internetovém obchodě je možné zobrazovat produkty v podobě moderního posuvného seznamu. Tento má po stranách šipky vpravo a vlevo pro ovládání i možnost automatického posouvání po pár sekundách.
-
Tabulka velikostí v detailu produktu v podobě obrázku
Administrátor internetového obchodu může nahrát libovolný počet obrázků, na kterých jsou zobrazeny tabulky velikostí. Tyto je možné přiřadit každému produktu a tím zobrazit tabulku velikostí právě pro tento produkt v jeho detailu na e-shopu.
-
Zobrazení ikonek podle stavu produktu na skladě
V seznamu produktů v kategorii nebo v modulech lze zobrazit graficky nebo textově stav na skladě těchto produktů, tzn. informaci zda jsou nebo právě nejsou skladem.
-
Posuvné zobrazení příbuzných produktů
Na stránce detailu produktu v internetovém obchodě je možné zobrazovat příbuzné produkty efektním způsobem ve formě posuvného seznamu. Tento má po stranách šipky vpravo a vlevo pro ovládání i možnost automatického posouvání po pár sekundách.
06/2012
-
Modul pro vyskakovací reklamní okénka s množstvím nastavení
V internetovém obchodě máte možnost zobrazovat na hlavní stránce nebo na dalších podstránkách moderní marketingové vyskakovací okénko a definovat jeho parametry - jak často se má jednomu zákazníkovi zobrazit, období jeho zapnutí datumové od - do. Obsahem vyskakovacího okna může být reklamní obrázek nebo jakýkoli jiný HTML obsah.
-
Zaslání informace o omezeném nákupu zákazníka
Protože seznam způsobů dopravy pro konkrétního zákazníka při nákupu může zůstat prázdný, doprogramovali jsme automatické zasílání informačního e-mailu o této skutečnosti. E-mail Vás upozorní, abyste si správně nakonfigurovali vlastnosti a filtry způsobů dopravy pro zákazníkem uvedené údaje.
-
Zpráva dostupných států zákazníků
Odteď je možné upravovat systémem obsažené státy, které jsou volitelné jako státy při registraci, volbě fakturační a dodacích adres zákazníka. Tyto státy můžete jednoduše administrovat v nastavení e-shopu a pro přehlednější správu máte k dispozici přednastavené sady států (všechny státy světa, pouze státy Evropské unie, pouze Česká a Slovenská republika).
-
Platební modul GoPay pro snadné mikroplatby
GoPay je moderní platební prostředek pro rychlé a bezpečné platby na českém internetu. GoPay zaručuje uživatelům pohodlí běžných plateb po síti a obchodníkům jistotu okamžité platby za služby a zboží v e-shopu a přináší okamžité převody peněz, více platebních možností a přátelské prostředí.
-
Možnost produkty skladem zobrazit v kategorii vždy jako první
Doprogramovali jsme možnost zobrazit produkty, které jsou skladem, vždy první v seznamu produktů na stránkách e-shopu. Tuto volbu najdete v admin. části nastavení, záložka produkty.
-
Hromadné zveřejnění a skrytí produktů
Odteď je možné v administraci obchodu v seznamu produktů hromadně zveřejnit nebo skrýt Vámi vybrané produkty. Funkce zefektivní a urychlí práci s produkty.
-
Filtr produktů podle výrobce a množství na skladě
V admin. části v seznamu produktů jsme doprogramovali možnost filtrovat si produkty podle výrobce a množství na skladě.
-
Měření konverzí prodeje v internetovém obchodě
V případě, že využíváte reklamní systém Google Adwords, tak jeho propojením na Google Analytics statistiky můžete odteď sledovat míru konverzí Vašich Adwords reklam ohledem na počet a celkovou částku zrealizovaných objednávek. Tímto jasněji pochopíte účinnost Vašich reklam k reálným příjmům z objednávek.
-
Zasílání Newsletter-a podle jazyka příjemce
Pro vícejazyčné e-shopy jsme připravili super novinku - zasílání newsletterů podle jazyku příjemce. Německy hovořícím zákazníkům tedy můžete posílat e-maily s novinkami v němčině, anglicky mluvícím zákazníkům v angličtině ...
-
Automatické vodoznakovanie dalších obrázků produktů
V admin. části při nahrávání dalších obrázků produktů systém na tyto obrázky automaticky aplikuje vodoznak a vypíše hlášku o úspěšné aplikaci.
-
Zvýšení rychlosti načítání stránek podle Google PageSpeed
Nedávné výzkumy ukazují, že každá sekunda navíc při načítání stránky snižuje počet konverzí / nákupů o 7% a zákaznickou spokojenost o 16%. Nadpoloviční většina spotřebitelů zcela odejde ze stránky, pokud musí na její načtení čekat více než 3 sekundy (a 80% z nich už se na ni nikdy nevrátí). Zoptimalizovali jsme všechny internetové obchody podle důležitých doporučení služby Google Page Speed - nástroje pro rychlejší web stránky.
-
Práva pro dalších správců e-shopu v administraci
V případě, že využíváte více administrátorů, který využívají přístup do int. obchod, tak tímto můžete jednotlivě přiřazovat práva přístupu do některých sekcí administrace - např.. správce objednávek bude mít možnost upravovat pouze objednávky, faktury a informace o zákaznících.
-
Zobrazení popisů obrázků v modulu galerie
Klienti, kteří využívají galerii obrázků, si umí odteď ke každému obrázku definovat popis ke obrázku, který se zobrazí pod obrázkem. Popisy se definují v parametrech modulu galerie.
-
Hromadné přecenění produktů v procentech přes koeficient
Funkci hromadné přecenění produktů můžete využít i pro potřeby akciového snížení cen některých produktů na určité období. V tomto případě snížíte hromadně jejich cenu např. o 10%. Přes novou metodu (v procentech přes koeficient) a po skončení této akce spolehlivě zvýšíte ceny produktů o 10% zpět.
-
Minimální hodnota objednávky pro uplatnění kupónu
V admin. části Nastavení - Slevové kupóny jsme doprogramovali možnost definovat k jednotlivým kupónem minimální hodnotu objednávky pro využití kupónu pro slevu. Můžete tak definovat, že např. kupón v hodnotě 10 Eur lze využít při nákupu nad 100 Kč.
-
Data platnosti slevových kupónů
Pro slevové kupóny přibyla také možnost definovat k jednotlivým kupónem období platnosti daného kupónu. Kupón bude takto možné využít pouze do Vámi definovaného termínu, např. do konce léta, do konce roku, atd..
-
Detailní statistiky přehledně rozděleny do záložek
Zpřehlednili jsme detailní statistiky prodeje v internetovém obchodě tak, že jsme je rozdělili do záložek - pro tabulkové zobrazení všech údajů, interaktivní grafy nových objednávek, zákazníků, příjmů a zisku.
-
Práva přístupu pro stránky, moduly, články a kategorie produktů
Odteď je v systému možné definovat práva přístupu pro stránky, moduly, články a kategorie produktů tak, že jsou zveřejněny nejen pro všechny (veřejný přístup) ale i pro jednotlivé zákaznické skupiny nebo čistě jen pro administrátora (vidíte je pouze Vy jako správce).
05/2012
-
Automatické přepočítání kurzů měn při platbě přes PayPal
Aktualizace kurzovního lístku je realizována jednou denně z Evropské centrální banky. Při nákupu v cizí měně (např. CZK) PayPal zjistí aktuální kurz z ECB a takto určí výši platby v EUR.
-
Nastavení zobrazení modulu na stránkách detailů produktů
Odteď lze vypnout zobrazování modulů na stránkách detailu produktu. Je to možné v nastaveních modulu -> "Zobrazit modul na:" v případě, že tento modul je zobrazen v jednotlivých kategoriích produktů.
-
SEO záložka v úpravě produktu pro dokonalou optimalizaci
V úpravě produktu přibyla možnost změnit důležité SEO nastavení pro stránku detailu produktu na e-shopu. Jde o nadpis (title stránek), H1 nadpis, meta klíčová slova a meta popis stránek. Takto mohou zkušení administrátoři zlepšit pozice stránek produktů ve vyhledávačích.
-
Vylepšení filtru produktů a kategorií v administraci
V admin. sekci Produkty je nyní možné produkty filtrovat nejen přes rychlé AJAX vyhledávání ale i přes standardní fulltextové vyhledávání podle názvu. Výběr zobrazení produktů v určité kategorii jsme doplnili o rychlý filtr seznamu výběru kategorií, což administrátorům urychlí výběr kategorií v případě většího počtu kategorií v e-shopu.
-
Přehledné zobrazení jednotlivých kroků nákupního procesu
V nastavení e-shopu je možné zapnout designově pěkné označení jednotlivých kroků objednávky. Jde o zobrazení kroků objednávky v Pokladně, které takto zpřehlední nákupní proces zákazníkům.
-
Ikonky ve vícejazyčném obchodě zobrazující doménu objednávky
Ve vícejazyčných internetových obchodech přibyly v sekci Objednávky a faktury v administraci nové ikonky, které pro každou objednávku zobrazují vlajku země, na jejímž doméně byla objednávka zrealizována. Tímto jsme zprávu vícedoménový objednávek výrazně vyjasnit.
-
Marketingový tip pro dopravu zdarma v modulu košíku
Zvýšení prodeje lze docílit nejen zvýšením počtu zákazníků, ale i vyšší částkou objednávek. K tomuto slouží některé nástroje, mezi které patří i poskytování dopravy zdarma nad určitou částku objednávky. Tím, že informaci o dopravě zdarma zobrazíte zákazníkovi na viditelném místě, zvýšíte jeho zájem o tuto službu. Nejlepším místem pro zobrazení této informace je samotný modul nákupní košík, kde si to všimne každý ...
-
Změna H1 elementu - hlavního nadpisu pro každou stránku
Administrátoři internetového obchodu mohou měnit některá SEO nastavení stránek jako např. nadpis (title stránek), meta klíčová slova a meta popis stránek. Doplnili jsme také podporu pro změnu H1 nadpisu, kterou mohou zkušení administrátoři zlepšit své pozice ve vyhledávačích.
-
Nadpis stránek a meta data pro každou jazykovou verzi zvlášť
Pro internetové obchody, které jsou provozovány na více doménách a ve více jazycích bylo těžší definovat SEO nastavení - nadpis stránky, meta klíčová slova a meta popis pro každou jazykovou mutaci zvlášť. Naprogramovali jsme možnost pro efektivní správu těchto SEO nastavení pro každou jazykovou mutaci.
-
Cetelem - nákup přes výhodný online úvěr
Vašim zákazníkům můžete nyní jednoduše poskytovat splátkový prodej přes společnost Cetelem. Tato se specializuje na poskytování spotřebitelských úvěrů (splátkový prodej) i se širokou škálou pojištění splácení.
-
Možnost importu dalších cen produktů
Pro produkty jsme doprogramovali možnost hromadného importu dalších cen pro různé zákaznické skupiny.
04/2012
-
Možnost manuálního odhlášení zákazníků z Newsletter-a
V případě, že zákazník nemá zájem o odběr novinek e-mailem, může se z newsletter-a odhlásit sám kliknutím na odkaz v každém e-mailu. Pokud se Vám zákazník ozve s tímto požadavkem jiným způsobem nebo má zájem se do newsletter-a znovu přihlásit, můžete tak učinit za něj úpravou zákaznického účtu ve zprávě zákazníků.
-
Možnost zvolit si Způsob dopravy i při dopravě zdarma
Internetový obchod dosud podporoval možnost pro dopravu zdarma nad určitou částku objednávky, ale zákazníci si nemohli zvolit způsob dopravy. Tuto funkci jsme doplnili a zákazníci si mohou jednoduše vybrat způsob dopravy zdarma, který jim nejvíce vyhovuje.
-
Částka pro dopravu zdarma dle státu zákazníka
Doplnili jsme možnost definovat částky objednávek pro dopravu zdarma pro jednotlivé státy zákazníky, kam bude zboží dodáno. Takto můžete nastavit, že do ČR bude doprava zdarma nad částku 100 eur, ale do ČR bude dodání zdarma nad částku 120 eur.
-
Generování hromadné faktury
V případě, že využíváte fakturaci v internetovém obchodě, jste se určitě setkali s požadavkem Vaší účetních na dodání hromadné faktury za nějaké období (např. měsíc nebo kvartál). Přibyla možnost vygenerovat hromadnou fakturu za jednotlivé Vámi definované období. Takto můžete jednoduše uložit faktury do jednoho PDF souboru.
-
Filtr objednávek podle jejich čísla a produktů
Objednávky je již možné v administraci filtrovat podle jejich čísla a podle názvu produktu, který objednávky obsahují. Takto může administrátor najít právě ty objednávky, ve kterých byl daný produkt zakoupen.
-
Quatro - jednoduchý nákup na splátky
Největší radost z Vámi nabízených produktů zákazník zažije, když si je koupí hned - splatit výrobek je pro něj mnohem snazší než dopředu šetřit. Proto Vám nabízíme integraci Quatro - nejjednoduššího a nejvýhodnějšího nákupu na splátky.
-
Filtr objednávek a faktur podle období
V administraci přibyla možnost zobrazit objednávky a faktury za minulé období - dny, týdny, měsíce, jakož i kvartály roku, období od - do a celého období od počátku e-shopu. Tato možnost je v sekcích objednávky, jakož iv detailních statistikách prodeje.
-
Nákup za zákazníka
Pokud Vám zákazník zavolá nebo pošle e-mail, že má zájem si objednat nějaké produkty, tak nyní můžete jednoduše objednávku realizovat za zákazníka jedním kliknutím. Takto můžete mnohem efektivněji za zákazníka nakoupit a přitom nemusíte znát ani jeho heslo.
-
Dodací adresa ve faktuře
V případě, že jste zvyklý kontrolovat zásilky dle faktur a dodací adresa je jiná než fakturační, tak dodací adresa bude zobrazena ve faktuře. Tím ji můžete podle vytištěné faktury lépe zkontrolovat.
03/2012
-
Filtr produktů podle stavu zveřejnění
Ve filtru v admin záložce Produkty přibyla možnost zobrazení seznamu produktů podle stavu jejich zveřejnění na e-shopu - pouze skrytých, nebo naopak jen zobrazených (zveřejněných) produktů.
-
Zobrazení objednávek podle stavu registrace zákazníků
V admin záložce Objednávky jsme do filtru doprogramovali možnost zobrazení objednávek vytvořených pouze neregistrovanými, či naopak jen registrovanými zákazníky.
-
Barevné zvýraznění stavu objednávek
Každý stav objednávky může mít přiřazenou určitou barvu. Tato barva je následně zobrazena v seznamu objednávek, čímž se přehled stavů objednávek a jejich administrace zprůhlednila.
-
Ikony v seznamu objednávek - způsob dodání a způsob platby
Pro zrychlení práce s objednávkami jsme do seznamu objednávek v administraci přidali dvě nové ikony - způsob dopravy a způsob platby. V úpravě způsobů dopravy a plateb můžete ke každému způsobu dopravy nebo platby definovat firemní ikony, např.: Slova. pošta, PPD, UPS, EMS pro dopravu nebo TrustPay, PayPal, KB Mojeplatba, TatraPay, CardPay pro platby. K dispozici je i množství obecných ikon, jako auta, osoby, balíky, mince, bankovky a banka v celé barevné škále.
-
Automatické přiřazení aktivních obrázků po jejich nahrání
V administraci v úpravě produktu po nahrání nových aktivních obrázků Vám systém zpříjemní práci tím, že se Vás automaticky zeptá, zda si přejete tyto obrázky přiřadit k produktu. Tím se Vám značně zvýší rychlost práce v případě, že využíváte aktivně obrázky.
-
Změna obrázku produktu po výběru varianty
Pro každý z variant produktu lze definovat vlastní obrázek produktu. Po zvolení si daného variantu zákazníkům tento obrázek nahradí hlavní obrázek produktu. Takto přehledně zákazník vidí, jak vypadá produkt ve zvoleném variantě - např. v jiné barvě.
-
Vlastní záložky v detailu produktu
V detailu produktu na e-shopu můžete mít zobrazeny informace o produktu v přehledných záložkách. Takto údaje o produktu přehledně rozčlenit do odpovídajících sekcí (záložek). Také zmenšete velikost textu na stránce detailu produktu a tím zpříjemníte zákazníkům jejich nákup. Záložkami mohou být např..: Základní informace o produktu, Specifikace produktu, Velikostní tabulky, Návody, Komentáře, Videa, ...
-
Informace v seznamu produktů - varianty a stavy na skladě
Do seznamu produktů v administraci jsme přidali dvě nové informace. První je počet kusů daného produktu na skladě, který je zobrazen zelenou barvou když produkt nemá varianty nebo jsou všechny varianty skladem. Oranžovou barvou je zobrazen stav na skladě tehdy, když produkt má varianty a je skladem, ale některý varianta je již vyprodán. Červenou barvou je zobrazen vždy stav na skladě 0, tedy když je produkt vyprodán. Druhým údajem je ikona, která indikuje, zda má daný produkt varianty. Po přejetí myší přes tuto ikonu se zobrazí tabulka se všemi variantami produktu.
-
Ikona v seznamu objednávek - vlastní dodací adresa
Ty objednávky, které mají dodací adresu jinou než fakturační, jsou specifické tím, že jim je třeba věnovat zvýšenou pozornost při vypisování / zpracování poštovních průvodek. Proto jsme do seznamu objednávek přidali malou ikonu šedého kamionu, která indikuje, že tato objednávka má vlastní dodací adresu.
-
Heureka.sk - služba Měření konverzí
Díky této službě, kterou si můžete nastavit zcela zdarma, zjistíte, které kategorie a produkty se Vám nejvíce vyplatí a kde můžete získat ještě více zákazníků. Využijte si novou službu Měření konverzí a optimalizujte efektivitu zobrazování vašeho obchodu.
-
Heureka.sk - služba Ověřeno zákazníky
Získáte zdarma objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu - cennou zpětnou vazbu od Vašich zákazníků, jak byli spokojeni s nákupem a co by navrhli v obchodě zlepšit. Automaticky budete dostávat e-mailem reakce zákazníků a podle nich zlepšovat Vaše služby. Pokud relevantní počet zákazníků bude hodnotit kladně, získáte certifikát "Ověřeno zákazníky", který se objeví na Heurece a můžete ho umístit na stránky obchodu. Heuréka bude zařazovat Váš obchod nad ostatní, které certifikaci nemají.
02/2012
-
Nové informace v úpravě objednávky
Do úpravy objednávky v administraci jsme přidali některé důležité informace - jde o datum a čas vytvoření objednávky, IP adresa zákazníka (s možností zobrazení jeho polohy na mapě Google maps). Rovněž je zde zobrazen aktuální stav ve kterém se objednávka nachází, informace o faktuře která je ke objednávce vytvořena s možností její zprávy a datum a čas poslední změny objednávky.
-
Sleva na způsoby platby
Slevu při nákupu je nyní možné přiřazovat nejen ke způsobem dopravy ale i pro způsoby platby. Takto můžete jednoduše určit, který způsob platby je pro Vás i pro zákazníky výhodnější. Máte zde naopak i možnost k způsobem platby zavést příplatek.
-
Detailní statistiky za jednotlivé období a jejich tisk
V detailních statistikách internetového obchodu přibyla možnost zobrazit údaje za minulé období - dní, týdnů, měsíců, jakož i kvartálů roku, období od - do a celého období od počátku e-shopu. Rovněž zde přibyla možnost tisku statistik.
-
Jedinečné aktivně Google Analytics přehledy přímo v administraci.
Připravili jsme pro Vás jedinečnou funkci - aktivní Google Analytics přehledy přímo v administraci Vašeho e-shopu. Máte možnost zvolit si z více profilů stránek Vašeho Google Analytics účtu, a tím sledovat přehled pro kteroukoli z Vašich domén. Najdete zde graficky zobrazené údaje přímo z Vašeho účtu Google Analytics: dnešní a včerejší statistiky návštěv, celkový přehled návštěvnosti, nejvíce navštěvované URL adresy a nejčastější zdroje návštěvnosti.
-
Ikona při úpravě produktu na zobrazení produktu v e-shopu.
Při úpravě produktu v administraci jsme přidali ikonu, která slouží jako odkaz na jeho zobrazení v e-shopu.
-
Ikony na práci s produkty při úpravě objednávky.
Při úpravě objednávky v administraci jsme přidali 3 ikony pro každý z objednaných produktů. Ikony slouží jako odkaz na úpravu produktu, odkaz na jeho zobrazení v e-shopu a pro rychlý náhled obrázku produktu.
-
Obchodní podmínky při nákupu otevírané v efektním různých způsobů dopravy okně.
Po kliknutí na Obchodní podmínky během registrace zákazníka nebo při nákupu se již neotvírají v novém okně, ale jsou otevírány v efektním různých způsobů dopravy okně.
01/2012
-
Export dat objednávek do CSV.
Doprogramovali jsme tlačítko pro export objednávek z e-shopu do formátu CSV.
Export obsahuje všechny dostupné údaje o objednávkách, jakož i součásti těchto objednávek (objednaných produktech).
-
Rychlé objednání online způsobů plateb.
V admin sekci 'Nastavení -> Způsoby plateb a online platby' nám můžete jedním kliknutím oznámit Váš zájem o některou z námi nabízených online plateb - TrustPay (22 bank), PayPal, TatraPay, CardPay a KB Mojeplatba. Po přijetí Vašeho požadavku Vás budeme kontaktovat s dalším postupem jejího provádění.
-
Hromadná změna stavu objednávek.
V admin sekci Objednávky můžete jednotlivým objednávkám hromadně nastavit stav jejich vybavení. Takto si můžete zrychlit práci v obdobích, kdy máte větší počet objednávek.
-
Počet nových objednávek v kroužku nad záložkou Objednávky.
Systém zobrazuje počet nevyřízených objednávek v efektním zeleném kroužku přímo nad záložkou Objednávky. Takto máte přehled o počtu objednávek, které jste ještě nezpracovaných - tzn. těch, kterým jste ještě nezměnili stav nebo jste je ještě jiným způsobem nepřizpůsobily.
-
Administrace zobrazení a kurzu měn (EUR, CZK, ...) v e-shopu.
V administraci můžete změnit symbol měny, počet a oddělovač desetinných míst a oddělovač tisíců a formát zobrazení hodnot cen.
V případě internetového obchodu využívajícího více jmen můžete změnit kurz měny k EUR.
-
Obrázková antispam ochrana formulářů.
Zveřejnili jsme bezpečnější obrázkovou antispam ochranu (tzv. CAPTCHA) formulářů na webu. Tato představuje nejlepší ochranu před webovými spam roboty.
-
Video manuály pro práci se systémem.
Připravili jsme podrobné video manuály ke práci s e-shop systémem. Můžete je využít nejen na celkové zaučení do práce se systémem, ale i jako pomocníka pro každý případ. Odkaz na video manuály najdete v administraci - sekce 'Video manuály' vpravo nahoře.
-
Nové typy grafů v sekci Přehled.
Pro zlepšení přehlednosti jsme přidali nové interaktivní grafy po přihlášení se do administrace v sekci Přehled. Tyto poskytují moderní grafické znázornění dat pro libovolné časové období, jakož i rychlý posun po časové ose.
12/2011
- Vlastní přílohy e-mailů o změně objednávky.
Ke automaticky zasílaným e-mailem o změně stavu objednávky můžete přiložit vlastní přílohy - např.. PDF dokumenty s důležitými informacemi pro zákazníka.
- Možnost uložení e-mailu do Zprávy účtu zákazníka.
E-maily, které zasíláte zákazníkovi, lze uložit a následně zobrazit ve Správě účtu zákazníka. Využijete to pro důležité e-maily, např. když zákazníkovi zasíláte číslo zásilky kurýrní služby nebo návod k používání produktu.
- Vlastní šablony textů e-mailů o změně objednávky.
Přidali jsme možnost definovat vlastní šablony e-mailů o změně stavu objednávky. Tyto nejen jednoduše vkládáte do zprávy zákazníkovi, ale také snadno spravujete. Pro urychlení Vaší práce je zde možné vytvořit kopie těchto Vámi definovaných šablon.
- Přidání a změna slevy na objednávku.
V úpravě objednávky lze definovat a následně upravit slevu pro danou objednávku. Využijete to pro doplňkovou% slevy, nebo pro úpravu celkové částky objednávky v případě dohody při osobním odběru.
- Úprava objednávky - přidání dodací adresy.
V případě, že zákazník neuvedl dodací adresu a žádá ji doplnit, je to možné v úpravě objednávky prostě udělat kliknutím na odkaz 'Přidat jinou dodací adresu'.
- Faktury ke stažení ve Správě účtu zákazníka.
Zákazník po přihlášení se do zprávy účtu vidí při svých objednávkách i vystavené faktury. Takto má možnost se k nim kdykoliv snadno a rychle vrátit.
- Více e-mail adres provozovatele e-shopu pro příjem e-mailů o nových objednávkách.
Provozovatel e-shopu si umí v Nastavení definovat více e-mail adres, na které mu budou chodit informace a e-maily o nových objednávkách. Více adres oddělíte středníkem;
11/2011
- Zmenšený obrázek produktu v nákupním košíku.
Pro přehlednější zobrazení přidaných produktů v nákupním košíku jsme doplnili i malý obrázek produktu.
- Zobrazení seznamu produktů s náhledem na hlavní obrázky.
Pro snadnější práci s produkty jsme doprogramovali i zobrazení seznamu produktů s náhledem na hlavní obrázky, které může výrazně usnadnit a urychlit práci při úpravě či přidání produktů v e-shopu.
- Přehledná úprava cen produktů v seznamu produktů.
Pro rychlejší práci s cenami produktů jsme zveřejnili přehlednou úpravu všech cen produktů na jedné obrazovce.
- Barevné zvýraznění produktů v úpravě objednávky podle množství na skladě.
Při vytvoření objednávky systém jednorázově zjistí aktuální stav na skladě a vyznačí objednané produkty následovně:
- Zelená (položka před nákupem byla skladem ai po nákupu zůstala skladem),
- Oranžová (položka před nákupem byla skladem ale po nákupu nezůstala skladem, tj. nákupem se vyprodala)
- Červená (položka již při nákupu nebyla skladem)
- Černou (stav na skladě nebylo možné určit).
- Detailní statistiky prodeje - objednávky, zákazníci, příjem.
Přibyly velmi kvalitní zpracované statistiky prodeje, kde si majitel e-shopu ví podívat přehled prodeje svých produktů + automaticky se mu aktualizují i grafy na základě nastaveného filtru na spodní části statistik.
- Zobrazení seznamu produktů bez vyplněné nákupní ceny.
Pro potřeby statistiky zisku je v detailních statistikách možné zobrazit seznam produktů bez vyplněné nákupní ceny pro její snadnější naplnění.
- Skrytí nechtěných položek v Mapě stránek.
V sekci Obsah máte možnost v Mapě stránek skrýt ty stránky, které si tam nepřejete zobrazovat.
Změna se projeví i na souboru sitemap.xml pro vyhledávače Google.
- Možnost importu EAN kódu, nákupní ceny a dostupnosti pro produkty.
Pro produkty jsme doprogramovali možnost hromadného importu EAN kódu, nákupní ceny a dostupnosti v textové podobě nebo zadáním názvu souboru obrázku z našeho systému (např. '1 d.gif '- obrázek dostupnosti pro 1 den).
- SEO podle www.seo-servis.cz.
Vylepšení technických SEO výsledků v nástroji http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/ a to zejména: úprava HTML kódu a eliminace inline javascript kódů, úprava nadpisů a nový přednastavený globální nadpis
- Hromadný překlad celého e-shopu z jednoho jazyka do dalších (za příplatek).
Články (názvy, úvodní a další texty), Menu položky (názvy), Moduly (názvy, texty),
Kategorie produktů (názvy, nadpisy, čitelné url adresy), Produkty (názvy, krátké a dlouhé popisy, čitelné url adresy),
Nastavení obchodu (obchodní podmínky, info v objedn. E-mailech a info textpo potvrzení objedn.)
- Možnost zobrazení ceny s DPH i ceny bez DPH v detailu produktu.
Na základě požadavků několika majitelů e-shopů jsme doprogramovali možnost zobrazení nejen celkové ceny s DPH i zobrazení ceny bez DPH.
- Možnost zobrazení kódu produktu v detailu produktu.
Pro lepší orientaci jsme také do detailu produktu doplnili možnost zveřejnit i kód produktu.
- Rozdílné ceny produktu dle zákaznické skupiny.
Manuálně nastavit ceny produktů můžete v přidání nebo úpravě produktu. Funkce se využívá pokud máte např. i velkoobchod, kde můžete individuálně nastavit jednotlivé ceny produktů. Tyto individuální nastavené ceny se použijí namísto celoplošně definovaných cen v konkrétní zák. skupině. Zapnutí funkce (záložka NASTAVENÍ -> Produkty -> Konfigurace ceny -> Používat další ceny).
- Objednávání produktů v měrné jednotce (za příplatek).
V administraci na stránce úpravy produktu možnost volby měrné jednotky daného produktu (přednastavená hodnota ks) s možností přidání, úpravy a smazání měrné jednotky. Zobrazení měrné jednotky na stránce detailu produktu v e-shopu při políčku pro zadání množství v košíku pokladně av objednávkovém e-mailu, v objednávce a ve faktuře.
- Nákup produktů v desetinných množstvích (za příplatek).
Nákup produktů v desetinných množstvích
- Zobrazení zaškrtávacího tlačítka, kterým se nastaví, že daný produkt bude možné v e-shopu nakupovat iv desetinných množstvích,
- Na stránce detailu produktu v e-shopu v košíku, v pokladně, v úpravě objednávky v administraci možnost takovýmto produktem zadat desetinné množství při nákupu,
- Zobrazení desetinného množství produktu na všech relevantních místech.
10/2011
- XML export pro všech 16 porovnávačů cen.
Oslovte cenově orientované zákazníky a zvyšte úspěšnost prodeje Vašeho internetového obchodu díky registraci do stránek srovnávajících ceny zboží, např.. heureka.sk, pricemania.sk, najnakup.sk, tovar.sk, a dalších. 1 XML export zdarma v ceně webhostingu, další za příplatek. (Pro více informací nás kontaktujte.)
- Dárkové poukázky s možností napsat věnování.
Nová funkce umožňuje Vašim zákazníkům zaslat objednávku z internetového obchodu jako dárek svým přátelům a známým. Zákazník může odeslat dárkovou poukázku na libovolnou adresu a napsat i osobní věnování. (Pro více informací a aktivaci zdarma nás kontaktujte.)
- Nákupní cena.
Nová funkce umožňuje k produktu definovat nákupní cenu. Připravujeme i grafy hrubého zisku a další zajímavé funkce a přehledy, které budou s touto cenou počítat. Nákupní cenu si můžete aktivovat v Nastavení, část Produkty.
- Manuální řazení produktů.
Produkty je možné manuálně řadit v rámci kategorie produktů. Ve Vámi definovaném pořadí se budou produkty zobrazovat na stránkách e-shopu zákazníkům. Takto je možné na začátku každé kategorie zobrazit produkty, které chcete dopředu, které jsou nejprodávanější atd.
- Možnost zadat EAN kód v produktu + jeho export pro porovnávače cen.
V přidání a úpravě produktu je možné zadat i EAN kód (European Article Number - 13-místný čárový kód výrobku), který se zároveň automaticky exportuje i pro porovnávače cen.
- Odkaz "Zpět k nákupu" v nákupním košíku pro pokračování nákupu.
Pro zjednodušení procesu nakupování jsme přidali tlačítko "Zpět k nákupu", které zákazníka po přidání zboží do košíku vrátí na poslední místo, kde se nacházel.
- Možnost zadání dostupnosti ve dnech pro porovnávače cen.
Některé porovnávače cen vyžadují uvážlivé dostupnost výrobku ve dnech, proto jsme doplnili možnost zadání této dostupnosti i ve dnech.
- Náhodné zobrazení produktů ve skupině produktů av příbuzných produktů.
Nastavuje se v příslušném modulu po kliknutí na Parametry.
- Animace obrázků nivou Slider s možností přidání textu a odkazu.
Animace obrázků nivou Slider umožňuje přidání více obrázků is možností přidání textu a odkazu (např. na příslušný produkt nebo kategorii produktů). (Pro implementaci zdarma nás kontaktujte.)
- AJAX Vyhledávání s obrázkem produktu a popisem.
Při zadávání názvu produktu do vyhledávání se automaticky doplňují a zobrazují názvy a obrázky zboží (podobně jako na www.petplus.sk).
- Zjednodušené nahrávání obrázků do článků.
Přidání obrázku do článku je jen otázkou pár kliknutí (v úpravě článku stačí kliknout na ikonku obrázku, přejít do záložky Odeslat, vybrat obrázek a kliknout Odeslat na server). Podobně snadno si umíte vybrat již existující obrázek nahraný na serveru.
- Textové atributy produktu zadávané zákazníky.
V úpravě produktu můžete definovat jedno-nebo víceřádkové textové pole, do kterého zákazníci při nákupu produktu vepíšou svůj text (povinně nebo nepovinné).
- Export produktů obohacen o údaje URL detailu produktu, kategorie, EAN a atributy.
Do exportu produktů jsme doplnili i další údaje o produktů jako jsou linka na detail produktu, kategorie produktů, EAN kód a atributy produktů.
09/2011
- Zjednodušili jsme posílání zapomenutého hesla a přidali jsme aktivační linku.
- Označení typů zákazníků v objednávce, reset údajů hlasování anket.
- Možnost souhlasu s Obch. podmínkami e-shopu pro každou objednávku při nákupu.
08/2011
- Zobrazení RSS posledních 5 článků.
- Hromadná úprava variant produktů.
- Hromadné nastavení vodoznaků pro zvětšený obrázek.
07/2011
- Možnost nakupování i pro neregistrované zákazníky.
- Hromadné přecenění produktů (na hodnotu, o nějakou částku, o%).
- Možnost vložení externí URL v položce menu a info o nezobrazování článku.
- Záložka Marketing, tisk objednávky, sloupec cena v produktech.
06/2011
- Facebook 'Líbí se mi' / 'Doporučit' tlačítko v detailu produktu.
- Export údajů o zákaznících (tlačítko Export zákazníků).
- Import fotek a kategorií produktů.
- Možnost nastavení e-shopu jako plátce / neplátce DPH (změní se ceny, objedn. Proces, faktury).
- Nové varianty produktů pro kombinaci atributů se správou cen, sklad. zásob a dodacích lhůt.
- Možnost exportovat produkty (tlačítko Export produktů).
05/2011
- Možnost vytvoření URL linku na článek nebo stránku v modulu MENU.
- Vylepšený design faktur - přidání doplňujícího textu, č. objednávky, kódu zboží.
- Správa více administrátorů v e-shopu.
- Tlačítko Uložit a zůstat v úpravě článků.
- Hromadný import produktů pro jednoduché přidání a aktualizaci údajů o produktech.
- Možnost nahrání obrázků pro podkategorie produktů.
04/2011
- Zpráva stavů objednávek, jejich přidání a úprava.
- Správa zákaznických skupin s možností přidání hromadné slevy pro zák. skupinu.
- Slevové kupóny, jejich automatické generování a správa.
- Možnost přidání doplňkové poznámky administrátora k objednávkám.
- Možnost filtrování produktů v seznamech produktů podle výrobců.
- Ukládání více košíků zákazníka.
|